Nøgletal & Statistik

Statistikker og undersøgelser

Blåvandshuk_Skole_004

Trivselsmåling

Her er resultaterne fra den seneste trivselsmåling.

Trivselsmålingen gennemføres for alle elever på 0.-9. årgang. Den er obligatorisk for alle landets skoler og er centralt stillet fra undervisningsministeriet. Trivselsmålingen foregår elektronisk. Trivselsmålingen indgår i kvalitetsrapporten. Resultaterne gennemgås og evalueres på ledelsesniveaus og rundt i alle afdelinger, teams og klasser.

Blåvandshuk_Skole_012

Tilfredshedsundersøgelse.

Her er resultaterne fra den seneste tilfredshedsundersøgelse.

Hvert andet år gennemfører Varde Kommune en tilfredshedsundersøgelse. Tilfredshedsundersøgelsen er et vigtigt redskab i arbejdet med at gøre vores skole så brugervenlig som muligt. Tilfredshedsundersøgelsen er landsdækkende.

Blåvandshuk_Skole_017

Skoleudviklingssamtalen

Skoleudviklingssamtalerne afholdes med skoleledelserne, repræsentanter fra skolebestyrelser samt skolechefen og direktøren for Børn, Læring og Job.

På baggrund af skoleudviklingssamtalerne revideres skolens skoleudviklingsplan.

Blåvandshuk_Skole_059

Vil du høre mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om vore skoler.

Du er også velkommen til at komme på besøg.

Blåvandshuk_Skole_019